ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673S

از {{model.count}}
با خیال راحت خرید کنید ، موجودی و قیمت های نیک اندیش به روز می باشد .
در صورت نیاز به تعداد بیشتر از کالا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .
فروشنده فروشنده: نیک اندیش
آماده ارسال ناموجود
30,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673S یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673S با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

ارتفاع

۸۴.۵ سانتی‌متر

سایر ویژگی‌ها

- دارای طبقه سوم مجزا۳rd Rack - دارای صفحه نمایشLED - دارای ۷ برنامه اصلی شستشو - مجهز به سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف و تنظیمخودکار برنامه شستشوAuto Wash - دارای برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلورGlass - جهز به برنامه شستشوی سریعRapid - دارای برنامه شستشوی روزانه در۹۰دقیقه۹۰Min - مجهز به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیفIntensive - دارای برنامهجهت شستشوی ظروف پر مصرفNormal - دارای برنامه جهت شستشوی اقتصادیEco - قابلیت شستشوی نصف ظرفیت(Half Load) - انجام شستشو در زمان دلخواهDelay Start - مجهز به قفل کودکChild Lock

عمق

۶۰ سانتی‌متر

شناسه

۲۹۰۰۳۱۷۸۰۶۹۹۰

پهنا

۵۹.۸

میزان صدا

۴۷

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو

۱۱ لیتر

نمودار میزان مصرف انرژی

++A

تعداد سبد

سه عدد

ظرفیت (نفر)

۱۵

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...